اطلاعات ناشناخته درباره وب سایت خدمات طراحی - طراحی سایت

Wiki Article

یکی دیگر از تفاوت ها در طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه سنتی خودکار بودن همه مراحل خرید در فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه سنتی میباشد . در یک سایت فروشگاهی نمایش محصولات به مشتری ، انتخاب محصولات توسط کاربر ، اعمال تخفیف ، تسویه حساب و صدور فاکتور به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت کارمند فروشگاه انجام میگیرد در حالی که در یک فروشگاه سنتی در همه مراحل از خرید تا پرداخت همواره کارمندان فروشگاه درگیر هستند.

هر اندازه که سبک طراحی مورد نظر شما خاص تر باشد، قیمت طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت بالاتر خواهد بود و هزینه طراحی سایت نیز بیشتر خواهد شد. قیمت طراحی سایت که از صفحات با طراحی یکسان استفاده می کند نسبت به قیمت طراحی سایت که به جهت طراحی هر صفحه از سایت حساسیت به خرج داده و در هر صفحه طراحی شده امکانات بخصوصی را به جهت رفاه کاربران ایجاد می کند بر اساس تعرفه طراحی سایت متفاوت خواهد بود و هزینه طراحی سایت پرداخت شده نیز متفاوت است.

حالا بعد از این که نام دامنه خوب و مناسبی را انتخاب کردید، بایستی دنبال فضایی باشید که تمام فرایندهای بعدی را رویش اجرا کنید و طراحی سایت با وردپرس را روی آن انجام دهید. بگذارید این طور بگویم که تمام پروسه‌هایی که روی سایتتان انجام می‌دهید منجر به ایجاد دیتا و فایل هایی می شود که خب باید در فضایی ذخیره شوند. این فضا مسلماً درایوهای کامپیوتر شخصی شما نیست. بلکه فضایی از سرورهای بزرگی است که ممکن است تا آخر عمر هم حضوری نبینیدشان.

اولین معیاری که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما با یک شرکت معتبر و ثبت شده مراجعه کنید . برخی از وب سایت ها خود را تحت عنوان شرکت های طراحی اپلیکیشن مطرح می کنند که این موضوع صحت نداشته و در واقعیت هیچ شرکتی وجود ندارد و یا شرکت در هیچ طراحی سایت فروشگاهی مرجع رسمی ثبت نشده است.

زمانی که چندین سال قبل تصمیم گرفتیم تا قدم در میدان طراحی و برنامه نویسی وب سایت بگذاریم هیچ مسیری برای ما واضح و روشن نبود و باید در جستجوی راه های درست ، روز ها و هفته ها وقت سپری می کردیم . امروز شما می توانید در یک مسیر سازمان دهی شده ، در مدت این سایت زمانی به مراتب سریع تر و همچنین منابع آموزشی اصولی و کامل ، بسیار راحت قدم در بازارکار بگذارید .

استفاده از برنامه نویسی منبع مقاله در طراحی سایت سبب می شود تا قیمت طراحی سایت با توجه به تعرفه طراحی سایت نسبت به دو سیستم محتوایی ذکر شده، کمی بالاتر باشد.

یعنی فعالیت‌های این سایت‌ها را با دقت بیشتری بررسی کرده و به خطاها حساسیت بیشتری نشان می‌دهد.

بسته به این که خودتان با کدام زبان راحت‌تر هستید می‌توانید نصب وردپرس فارسی یا انگلیسی را انجام بدهید. اما برای ساده‌تر شدن مسئله ما در ادامه بر اساس منوی انگلیسی آموزش خواهیم داد تا هم کاربران وردپرس فارسی و هم کاربران وردپرس انگلیسی بتوانند از آن استفاده کنند.

بلوک متن: مطالبی که قصد دارید در برگه به مخاطب انتقال بدهید.

لیمو هاست با در اختیار داشتن فایروال های قدرتمند و استفاده از از لایسنس‌های بین المللی اورجینال و اجرای سیاست های سختگیرانه‌ی امنیتی، سایت شما را از هرگونه حمله، نفوذ و هک شدن محافظت می‌کند.

بهتر است نام دامنه را طوری انتخاب کنید که مخاطب با شنیدنش به راحتی بتواند آن را تایپ کند و به خاطر بسپارد. درواقع نام دامنه‌تان نباید برای مخاطب ابهام برانگیز باشد. منبع مقاله فرض کنید اسم برندتان «سروشا» باشد. اگر مخاطبان نام برند شما را به خاطر داشته باشند و بخواهند وارد سایت شما شوند، دقیقا نمی‌دانند نام دامنه را چطور باید تایپ کنند.

حاصل این تجربه‌ها، یک میزبانی امن و پایدار است با خدمات پشتیبانی متعهدانه، که اکنون آماده سرویس‌دهی به شماست.

سایت های ساخته شده با وبزی بر اساس الگوریتم های گوگل هست و به راحتی می توانید به صفحه اول گوگل برسید.

گام دوم آموزش طراحی سایت با وردپرس: نام دامنه فونداسیون طراحی وب!

Report this wiki page